Fredriks svensexa
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Vilka kommer samt vilka kommer inte

+2
Mikael Höjdegård
Admin
6 posters

Gå ner

Vilka kommer samt vilka kommer inte Empty Vilka kommer samt vilka kommer inte

Inlägg av Admin lör okt 29, 2022 5:27 pm

Här får alla skriva vilka som kommer respektive vilka som inte kommer.

Admin
Admin

Antal inlägg : 7
Registreringsdatum : 22-10-29

https://fredriks-svensexa.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Vilka kommer samt vilka kommer inte Empty Sv: Vilka kommer samt vilka kommer inte

Inlägg av Mikael Höjdegård lör okt 29, 2022 10:29 pm

Jag kommer!

Mikael Höjdegård

Antal inlägg : 6
Registreringsdatum : 22-10-29

Erik Ahlén likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Vilka kommer samt vilka kommer inte Empty Sv: Vilka kommer samt vilka kommer inte

Inlägg av Erik Ahlén ons nov 02, 2022 11:46 am

Jag är gärna med. Är det någon mer som kommer från Stockholm och isf hur tar tar du dig ner?
Måste boka hotell också, vad rekommenderas? Fler som ska bo på hotell, roligast om man bor på samma.

Erik Ahlén

Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 22-11-02

Mikael Höjdegård likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Vilka kommer samt vilka kommer inte Empty Sv: Vilka kommer samt vilka kommer inte

Inlägg av Peter N mån nov 28, 2022 7:18 am

Hej alla! Jag tänkte också göra er sällskap!

Erik Ahlén skrev:Är det någon mer som kommer från Stockholm och isf hur tar tar du dig ner?
Måste boka hotell också, vad rekommenderas? Fler som ska bo på hotell, roligast om man bor på samma.

Jag åker också från Stockholm, vet ännu inget om resmedel, men jag misstänker tåg? Jag vet inte om det är smidigare att flyga? Eventuellt så flyger jag istället, om det är stor skillnad i restid, och biljetterna får att köpa till relativt humana priser.

Håller med om att hotell nog blir ett måste, i alla fall i Helsingborg innan hemresa.

/Peter Nordstrand (fd. Asplund)

Peter N

Antal inlägg : 7
Registreringsdatum : 22-11-28

Admin, Mikael Höjdegård and Erik Ahlén like this post

Till överst på sidan Gå ner

Vilka kommer samt vilka kommer inte Empty Sv: Vilka kommer samt vilka kommer inte

Inlägg av Admin tis nov 29, 2022 2:54 pm

Då är vi hittills 7 anmälda inkl brudgummen. Men flera har inte svarat ännu...

Admin
Admin

Antal inlägg : 7
Registreringsdatum : 22-10-29

https://fredriks-svensexa.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Vilka kommer samt vilka kommer inte Empty Sv: Vilka kommer samt vilka kommer inte

Inlägg av Erik Ahlén tis dec 06, 2022 8:20 pm

Nu har jag bokat flyg. Landar i Malmö 9:20 på lördagen och flyger hem 18:25 på söndagen. Både billigare och snabbare än tåget =/

Köper man tågbiljetten på plats eller ska man göra det innan på nätet?

Då återstår bara hotell. Några förslag?

Erik Ahlén

Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 22-11-02

Till överst på sidan Gå ner

Vilka kommer samt vilka kommer inte Empty Sv: Vilka kommer samt vilka kommer inte

Inlägg av Andreas sön dec 11, 2022 8:11 pm

Tja,

jag vill gärna gå men det blir ganska omständigt att ta sig från åland till malmö/köpenhamn bara över dagen, och sedan vidare till helsingborg dessutom.

Det får bli ett preliminärt ja från mig, jag ska kolla lite om det går att få ihop tiderna med färjor och flyg och återkommer så fort som möjligt 👍

Andreas

Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 22-11-11

Admin likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Vilka kommer samt vilka kommer inte Empty Sv: Vilka kommer samt vilka kommer inte

Inlägg av Admin sön dec 18, 2022 3:29 pm

Erik Ahlén skrev:Nu har jag bokat flyg. Landar i Malmö 9:20 på lördagen och flyger hem 18:25 på söndagen. Både billigare och snabbare än tåget =/

Köper man tågbiljetten på plats eller ska man göra det innan på nätet?

Då återstår bara hotell. Några förslag?

Tågbiljett köper vi på plats.

Admin
Admin

Antal inlägg : 7
Registreringsdatum : 22-10-29

https://fredriks-svensexa.swedishforum.se

Erik Ahlén likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Vilka kommer samt vilka kommer inte Empty Sv: Vilka kommer samt vilka kommer inte

Inlägg av Mikael Höjdegård ons dec 21, 2022 7:41 am

Om ni vill boka hotell i Helsingborg så kan jag rekommendera The Vault. Det ligger ett par kvarter från färga och tåg och är väldigt trevligt. Det som ligger närmst färja och tåg är Marina Plaza. Det ligger i direkt anslutning till stationen med en bishop på entréplan.

Mikael Höjdegård

Antal inlägg : 6
Registreringsdatum : 22-10-29

Till överst på sidan Gå ner

Vilka kommer samt vilka kommer inte Empty Sv: Vilka kommer samt vilka kommer inte

Inlägg av Mikael Höjdegård ons dec 21, 2022 8:34 am

Andreas skrev:Tja,

jag vill gärna gå men det blir ganska omständigt att ta sig från åland till malmö/köpenhamn bara över dagen, och sedan vidare till helsingborg dessutom.

Det får bli ett preliminärt ja från mig, jag ska kolla lite om det går att få ihop tiderna med färjor och flyg och återkommer så fort som möjligt 👍

Andreas!
Om det finns möjlighet att komma ner kvällen innan så skulle en extra natt i Helsingborg kunna vara en lösning. Då kan du lösa din Öresund runt i Helsingborg på morgonen och ta ett tåg till malmö för att ansluta.
Men jag förstår att det inte är helt lätt att få ihop det.

Mikael Höjdegård

Antal inlägg : 6
Registreringsdatum : 22-10-29

Till överst på sidan Gå ner

Vilka kommer samt vilka kommer inte Empty Sv: Vilka kommer samt vilka kommer inte

Inlägg av DaddyBeer tor dec 29, 2022 6:34 pm

Jag kommer!

Ansluter i Malmö och sover på Clarion Sea U i Helsingborg.

Bästa hälsningar,

Jonathan

DaddyBeer

Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 22-12-29

Mikael Höjdegård likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Vilka kommer samt vilka kommer inte Empty Sv: Vilka kommer samt vilka kommer inte

Inlägg av Peter N tor jan 05, 2023 3:45 pm

Jag har inte hunnit boka något ännu, får ta tag i det ikväll, jag återkommer. Försöker nog boka flyg samt Marina Plaza eller det mest prisvärda av era förslag.

Peter N

Antal inlägg : 7
Registreringsdatum : 22-11-28

Erik Ahlén likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Vilka kommer samt vilka kommer inte Empty Sv: Vilka kommer samt vilka kommer inte

Inlägg av Peter N tor jan 12, 2023 11:57 am

Erik Ahlén skrev:Nu har jag bokat flyg. Landar i Malmö 9:20 på lördagen och flyger hem 18:25 på söndagen. Både billigare och snabbare än tåget =/

Nu är flygbiljetter bokade, jag landar också 9:20 på lördagen, men flyger hem kl. 12 på söndagen.

Ska kolla på hotell också.


Senast ändrad av Peter N den ons jan 18, 2023 3:20 pm, ändrad totalt 1 gång

Peter N

Antal inlägg : 7
Registreringsdatum : 22-11-28

Till överst på sidan Gå ner

Vilka kommer samt vilka kommer inte Empty Sv: Vilka kommer samt vilka kommer inte

Inlägg av Peter N ons jan 18, 2023 3:20 pm

Nu är en natt bokad på The Vault.

Hur jobbigt är det att ta sig till flygplatsen från Helsingborg och hur långt i förväg tror ni man måste vara där? Det verkar vara enklast att ta Pågatåget från centrum som tar 1:36. Anländer strax efter hel timme, varje timme.

Peter N

Antal inlägg : 7
Registreringsdatum : 22-11-28

Till överst på sidan Gå ner

Vilka kommer samt vilka kommer inte Empty Sv: Vilka kommer samt vilka kommer inte

Inlägg av Erik Ahlén sön jan 22, 2023 7:45 pm

Jag är också inbokad på The Vault 👍

Erik Ahlén

Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 22-11-02

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet